Menu

Męska niemoc

25 lutego 2015 - problemy z potencją
Męska niemoc

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, iż twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowe niedomaganie nie oznacza jeszcze impotencji, choć przestrzegam, abyś zapalił w swojej głowie lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się pełnią życia! tadalis

Odnotowałeś pierwsze symptomy choroby – co powinieneś uczynić?

Przełam opory i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyka co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy machiny, którą jest twój organizm, abyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Prócz tego często sprawdzaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, aby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oszacuje etap choroby i wskaże właściwego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza rodzinnego możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Trudności z erekcją są całkowicie uleczalne!
Najczęstsze leczenie prowadzone jest głównie za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć leczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Wprowadź tylko zdrową żywność do swojego menu

Unikaj tłustego mięsa zastępując je owocami i warzywami. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą zabić libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to twarda reguła na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz nadwagi. Jeśli chodzi o owoce, to korzystne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz warzyw zielonych powinno się spożywać czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Warto zadać pytanie dietetykowi o adekwatną dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest rygorystycznym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe oraz zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wdrożenie do swojego jadłospisu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to dowiedzione), iż lampka czerwonego wina przed seksem polepsza aktywność w łóżku. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który podziała w drugą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, oraz ośmiornice.

3. Skończ z paleniem

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa bardzo źle na twoje ciało oraz libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, iż zauważalnie obniżają twoją sprawność seksualną i powodują inne, równie niepokojące komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będzie cię „czuć” z odległości. Wierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej męczący zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni oraz kłopotliwych sytuacji między wami, także w łózku. Rzecz jasna jako palacz na pewno nie pachniesz przyjemnie.

4. Zwiększ aktywność fizyczną

Aktywność seksualna jest na stałe związana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak istotne jest, abyś prócz zdrowego odżywiania czynnie praktykował sport. Czynnie? Oznacza to codzienny trening ruchowy, co najmniej 30 min – bieganie lub siłownia i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj dużo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są zbyt duże. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeżeli będziesz pragnął regularnie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Aby nie wywołać „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Wyślij na urlop rutynę a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa kłopoty (nawet w sytuacji, kiedy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra